Napsali jste mi

Dobrý den, nedá mi to a musím Vám napsat. Už třikrát jsem cvičila online jógu. Nejdřív jsem brblala, že to máte tak krátké, ale ejhle najít si denně čas 20 minut je lepší, než... celý text

Jiřina

Děkuji za Vaše skvělá DVD. Jóogu cvičím od r. 2008 jak skupinově, tak sama podle DVD i online. Lektorů jsem vystřídala více a cvičení podle Vás hodnotím jako to nejlepší, se... celý text

Martina

Dobrý den,
už druhý měsíc cvičím podle Vašich DVD a Jóga online. VÝBORNÉ! Přestaly mě bolet záda (i když cvičím vlastně celý život, v posledních letech pilates) i ramena... celý text

Jiřina

Jóga pro každý den

Jóga na rozproudění nové energie

Cvičte tuto sestavu 20 minut denně a hned uvidíte svět v daleko krásnějších barvách. Uvolněná mysl jedná z nadbytku. Má větší nadhled a odstup od složitých situací. Má k dispozici více energie a je tedy schopna přijít s lepším řešením. Uvolněná mysl má daleko blíže k lásce a porozumění.

Jógová sestava pro radost už od rána

Tato sestava je vhodná pro všechny. Je to vcelku jednoduchá sestava jógových ásan v pohybu vhodná pro jakoukoli denní dobu avšak velmi vhodná pro ranní či dopolední hodiny. Samotný pohyb uvolňuje do těla endorfiny, které způsobují dobrou náladu. Kromě toho jógový pohyb uvolňuje proud stagnující energie v těle, uvolňuje klouby, působí na zkrácené svaly a šlachy a tím uvolňuje nahromaděné napětí.

Jóga pro ztuhlá (bolavá) záda

Krátká jógová sestava pro uvolnění zad. Sestava je vhodná i pro jógové začátečníky.

Jóga pro problémové nohy

Tato sestava je vhodná pro všechny kteří trpí například pocitem těžkých či unavených nohou, špatným krevním oběhem v nohách, otoky nohou, poruchou lymfatického systému. Tato jógová sestava je také vhodná pro sportovce - běžce, cyklisty a podobně, kteří mají zkrácené šlachy na nohách.

Pozdrav slunci

Jóga pro krásné ženy část 1

Cviky z této sestavy jsou určené pro každou ženu. Pokud si nejste jisté vhodností cvičení, poraďte se se svým ošetřujícím lékařem. Těhotné ženy by neměly cvičit před skončením prvního trimestru těhotenství a měly by vždy konzultovat vhodnost cvičení s lékařem, případně zvážit své zkušenosti s cvičením jógy. Ženy, které mají zkušenost s jógou a jógu pravidelně cvičí již delší dobu, mohou cvičit tyto sestavy i v těhotenství. Tato sestava je naopak velmi vhodná pro ženy po porodu, ženy, které mají hormonální problémy, problémy s váhou, nebo trpí depresemi.

Jóga pro krásné ženy část 2.

Tato sestava je určena pro ženu, která touží najít cestu ke zdraví, radosti, ke své přirozenosti, inspiraci, kráse vnější i vnitřní. Jóga na tomto videu je plná pohybu, souladu pohybu s dechem, radosti a energie, která se při cvičení uvolňuje v těle a je ženám k dispozici při každodenních aktivitách. Tyto cviky okysličují tělo, posilují imunitu, ovlivňují proudění lymfy, upravují látkovou výměnu, produkci hormonů a enzymů, masírují vnitřní orgány, uvolňují, ale také posilují, tonizují již dokonalé tělo ženy.

Dechové jógové cvičení na obnovení přirozeného dechu.

Tato dechová sestava je vhodná pro každého, i pro těhotné ženy. Cviky uvolňují a otevírají hrudník, protahují svaly, které spolupracují při dýchání. Při pravidelném cvičení tato sestava pomáhá obnovit přirozený způsob dýchání. Odstraňuje staré návyky omezující klidný a hluboký nádech.