Příprava na jógový sed

Napsali jste mi

„Miluju tu možnost zastavit video vždycky, když si chci vychutnat pauzu. Někdy je pauza úžasná protože si můžu ten moment užít, jak dlouho chci, můžu jít hluboko a nikam... celý text

Milada K.

Míšo moc ti děkuju za parádní odpoledne. Bylo to úžasný. Konkrétně dechové cvičení mě velmi zaujaly. Cítila jsem, jak se mi všechno v těle uvolňuje. Je to pro mě něco nového a... celý text

Jana

Míšo nemohla jsem tomu uvěřit, ale jen pouhý dech mě zbavil bolesti zád. Když jsme se na kurzu učili dýchat do hrudníku a přišla jste mi ukázat, jak to mám dělat správně,... celý text

Eva

Pro někoho může být představa, že kdy poskládá své tělo do plného lotosu, dost děsivá. Někdo se při té představě může doslova popukat smíchy, jiný by zase spíš plakal. Děje se to hlavně proto, že si člověk představuje, že by se měl do lotosu posadit hned teď. To samozřejmě není možné, aniž by se při tom člověk cítil nepříjemně nebo si dokonce ublížil. Jeho tělo na to není připravené ani zvyklé. Často jde totiž o to, na co tělo zvyklé je.

Některé tělo možná nikdy nebude připravené na lotos. I to je v pořádku. Lotosový sed je vlastně jen jedna z nejlepších poloh pro práci s myslí. Nabízí tělu největší stabilitu. Tělo v této poloze nemusí tolik udržovat rovnováhu a může se v klidu soustředit na práci s vnitřním světem.

Na tomto videu vám nabízím jeden ze způsobů, jak postupně uvolnit tělo tak, aby časem bylo schopné po nějakou dobu setrvat v lotosovém sedu.