Jak zdravě zacvičit polohu kobry

Napsali jste mi

Dobrý den, nedá mi to a musím Vám napsat. Už třikrát jsem cvičila online jógu. Nejdřív jsem brblala, že to máte tak krátké, ale ejhle najít si denně čas 20 minut je lepší, než... celý text

Jiřina

Cvičení jógy na Kozím hrádku bylo úžasné. Cítila jsem se plná energie. Do té doby jsem o józe věděla pouze z doslechu, ale už vím, že budu cvičit pravidelně.

Lenka

Dobrý den, paní Michaelo,
na Vašem kurzu vědomého dýchání jsem si zakoupila obě Vaše knihy, které tam byly v nabídce. Mám velké problémy s dýcháním, přesto jsem doma... celý text

Poloha kobry je nesmírně blahodárná pro celé tělo. Otevírá hrudník, posiluje plíce a srdce. Posiluje ramena a celá záda. Současně uvolňuje páteř a přináší jí větší flexibilitu. Je fajn naučit se kobru od začátku správně a nevytvářet si nepsrávné návyky. Nemusíte se kobry bát, i když dokáže být zpočátku docela náročná. Ruce nejsou na takovou polohu zvyklé a tak mohou trpět, stejně tak ramena i záda. Pozorně si prohlédněte video i pomalý postup. Do polohy nespěchejte a hlavně si jí užijte. Uvědomujte si při ní své tělo a vše, co je očím uvnitř těla skryté. Vnímejte všechny obratle v páteři, pánev i kyčle a spíše pozorujte, než zaujmete plnou pozici kobry. Pokuste se maximálně uvolnit.